Börjar landa

Allmänt / Permalink / 0
Det har snart gått en månad sedan jag, min dotter och min hund flyttade på prov till Gotland. Först nu tror jag att jag börjar återhämta mig från flytten. Jag känner fortfarande av utmattnings symtom så så fort jag anstränger mig lite för mycket så säger kroppen ifrån. Lördagen var en skön dag, det var fint väder och jag och hunden tog en långpromenad ut på en udde nära där vi bor. Det var så otroligt fint, vi var helt ensamma med havet, slätterna och stenarna, när det är så och hunden kan gå lös då laddar jag verkligen batterierna.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
På kvällen badade vi bastu hemma hos min bror. Han har byggt en bastu precis vid vattnet med ett stort runt fönster så att man kan titta på havet när man bastar. Det var stjärnklart och vi njöt, barnen hade en balja på golvet med ljummet vatten som de roade sig med i bastun, det funkade helt ok när dem tröttnade fick dem sitta i rummet bredvid och fika och titta pä en film. Vi sov väldigt gott sen. En del dagar blir bara så bra. Allt gott!

Till top